woensdag 1 augustus 2007

Erik Rutteman

Mijn naam is Erik Rutteman, ik ben 25 jaar oud en woon in Bunde (nabij Maastricht). Mijn studie International Economic Studies volg ik aan de Universiteit te Maastricht en ben inmiddels bijna afgestudeerd. Toen ik gedurende mijn vakantie gebeld werd voor de IFS-rally en de eventueel bijbehorende traineeship was ik meteen geïnteresseerd. Een rally in een Burton door Europa met eventuele collega`s, het doen van business cases bij IFS-vestigingen vind ik een ideale combinatie om zowel het bedrijf IFS als je collega`s beter te leren kennen. Ik hoop dan ook dat we samen een hecht team zullen vormen zodat we met zijn allen in staat zijn om er een geweldige ervaring van te maken en dat we samen, en ieder voor zich, een prachtig resultaat kunnen neerzetten. Ik kijk er erg naar uit om te beginnen met deze ideale uitdaging!