vrijdag 27 juli 2007

Tim Redeker

Mijn naam is Tim Redeker, 25 jaar oud en afkomstig uit Heemskerk.
Toen ik benaderd werd voor deze baan, was ik dermate geïnteresseerd, dat het niet lang duurde voordat het eerste gesprek plaatsvond.
Hoe groot was de verrassing, toen ik te horen kreeg dat ik deel mocht gaan nemen aan een rally? Laat ik zeggen: groot. Ik was van te voren niet op de hoogte van deze kans, dus ik viel tijdens het eerste gesprek half van mijn stoel toen de rally ter sprake kwam en ik viel er helemaal van af toen ik de eerste foto’s van een Burton zag. Een ambulance moest gebeld worden toen ik erachter kwam dat er ook één te winnen is. Ik kijk uit naar zowel de rally, de andere rallyrijders en om nog meer over IFS en de traineeship te weten te komen. Ik voorzie hard werken maar vooral ook veel gezelligheid. Zo’n kans krijg je maar één keer!