zaterdag 28 juli 2007

Niels van Egmond

Niels van Egmond, 28

Tijdens het drinken van een inmiddels best wel verdiend biertje op de receptie van mijn diploma uitreiking kreeg ik een foldertje in mijn handen geduwd. Dit foldertje dook tijdens een wekelijkse “zondag wasdag” ineens weer op. Iets over een rally, met zo te zien van die oude sigarenkisten en iets over een bedrijf dat ISF heet.

Het plan een mooi traineeship tot consultant of projectleider te gaan zoeken als eerste “echte” baan had zat al in mijn hoofd. Daarnaast had ik na een best lastige afstudeerstage ook wel trek in eindelijk weer eens een mooi uitstapje en een beetje lol. Afstuderen word je niet rijk van, dus dat laatste leek niet echt haalbaar.

Na het een en ander “gegoogled” te hebben zag ik in dat ik met deelname zowel een uitstapje zou kunnen maken waar je niet zo snel een tweede kans voor krijgt en tegelijkertijd zou solliciteren voor een behoorlijk aantrekkelijk traineeship. Diezelfde avond heb ik mijn CV opgestuurd en nu nog geen twee weken later gaat het startschot toch echt klinken. Kan vreemd lopen soms, maar gaaf is het in ieder geval wel. Klaar voor de start …

(red.: Die is er écht klaar voor, zo te zien! Prachtige outfit!)