donderdag 26 juli 2007

Martijn Quaedvlieg

Ik ben 28 jaar en ik woon in Sittard. Na wat omzwervingen via een studie informatica, een paar jaar programmeerwerk, en wat met een taxibusje rondgescheurd te hebben besloot ik dat de tijd rijp was een grote jongen te worden en een vak te leren. De programmeur uithangen was voor een tijdje leuk maar het begon me te vervelen: zo’n computer zegt verdomd weinig terug. Ik ben daarom aan de Hogeschool Zuyd in Heerlen met Technische Bedrijfskunde begonnen. Dat is inmiddels 2,5 jaar geleden en ik ben intussen geslaagd.

Naast school en werk hou ik van auto- en motorrijden. Ik ben kortgeleden verhuisd en heb nu een tuintje. Daar heb ik op goed geluk wat tomatenplantjes in de grond gepropt en tot m’n vreugde hangen er ondertussen nog tomaten aan ook. ik mag mezelf dus sinds kort ook hobbytuinder noemen, maar ik zal je verder niet gek zeuren over de kweekwijze van de Oost-Polynesische regenwoudcherrytomaat in al z’n varianten.
In m’n droombaan wil ik graag de kennis van beide studies combineren in bijvoorbeeld een functie op het gebied van functionele ERP consultancy. Omdat ik een goede persoonlijke klik met een bedrijf minstens zo belangrijk vind als de dagelijkse werkzaamheden is deze rally voor mij de uitgelezen kans om nader met IFS kennis te maken en me ervan te overtuigen dat IFS voor mij niet zomaar een keus maar ook de beste keus is!