zaterdag 28 juli 2007

Jelmer Hielkema

Ik ben Jelmer Hielkema, 28 jaar en woonachtig in Leiden. Na 8 mooie studiejaren in Rotterdam en twee afgeronde studies, werd het tijd om het studentenleven achter me te laten en de wijde (arbeids)wereld in te trekken. De zoektocht naar een baan voltrok zich sneller dan ik had verwacht en toen IFS in beeld kwam, zaten we vrij snel in Eindhoven rond de tafel. Een traineeship bij IFS lijkt me geweldig, en eerst een paar weekjes touren door Europa is dan ook een mooie overgang van universiteit naar bedrijf.
Rijden in een Burton, toekomstige collega’s leren kennen en alvast een voorproefje in de vorm van business cases, maken van deze rally een uitdaging die ik maar al te graag aan ga. Het zal een mooi schouwspel opleveren, al die Burtons naast elkaar opgesteld op de camping…