zondag 29 juli 2007

Hendrik Kuipers

Ik ben Hendrik Kuipers. Na mijn studie Veehouderij heb ik 25 jaar in Afrika gewoond en ben sinds kort terug in Nederland. Een hele verandering, niet alleen geografisch gezien, maar ook wat werkzaamheden betreft: als 'assistent wedstrijdleider' moest ik me ineens bezighouden met paardenkrachten in plaats van ossenkracht!
Helaas kan ik niet mee met de rally, ik had graag gezien hoe iedereen aan de slag gaat met de opdrachten die ik heb verzonnen. Maar in het dagelijks leven heb ik nog een andere baan: beleidsmedewerker Kwaliteit en Dienstverlening bij Partos (brancheorganisatie van particuliere ontwikkelingssamenwerking). Ik moet zuinig omgaan met mijn vakantiedagen, want ik heb net een huis gekocht waar nog heel wat aan moet gebeuren.
Veel succes gewenst allemaal en Veel Sun & Veel Fun!